HowsWork

Branding & Webdesign

Katelijn Nijsmans, CEO bij HowsWork vroeg om een moderne frisse huisstijl & een overzichtelijke website.
Integratie van podcasts, events en geautomiseerde nieuwsbrieven werd ook voorzien.

 

HowsWork begeleidt werkenden en organisaties om alles uit werk te halen wat er uit te halen valt. Geen Tomorrowland. Wel tevredenheid, plezier, engagement en misschien zelfs zingeving. We gebruiken het 4D framework© om te adviseren, inspireren en te ontzorgen. En zoals steeds, doen we dit vooreerst door het pseudo-wetenschappelijke kaf van het wetenschappelijke koren te scheiden. Want ‘believe us’, ook hier is werk aan de winkel. Werk dat ons gelukkig maakt.

“Haal alles uit werk wat eruit te halen valt. Geen Tommorowland. Wel tevredenheid, plezier, engagement en misschien zelfs zingeving.”.

Logo

Er werden 2 logo’s voorzien. Een strakke horizontale versie die gebruikt kan worden voor algemene huisstijl-doeleinden en website gebruik.
Anderzijds een logo met een meer speelse touch die gebruikt wordt op sociale media.

Het piramide icoon staat voor de 4 pijlers waar HowsWork voor staat.
“4D framework”

 

4D Framework

Bij HowsWork bekijken we werk in 4D. Om de vraag ‘How’s work?’ te beantwoorden moeten we namelijk naar meerdere dimensies van werk kijken..

Back

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Share